28 Kasım 2010 Pazar

"Mim "li Ya leyl ...:))

Sevgili ablam Asmer ,beni mimlemiş ...Mimlenmek hiç bir yerde bu kadar sevimli gelmemiştir gözüme...Soruları cevaplamak kolay olmadı,hala eksik bir şeyler bıraktığımı düşünüyorum .Bakalım hayattan neler düşmüş Ya leylin gölgesine...:))
1. En sevdiğiniz kelime?
Gönül...

2. Nefret ettiğiniz kelime?
Çocukluğumdan kalma 2 söz: "boşver" ve "yok"

3. Ne sizi heyecanlandırır?
Sevdiğimin sevgisi...

4. Heyecanınızı ne öldürür?
Hımm...Aynı yöne ayrı gözlerle bakmak hatta bazen hiç bakamamak ,ilgisiz tavırlar ...

5. En sevdiğiniz ses nedir?
Dalgaların sesi,akarsuların şırıltısı.
6. Nefret ettiğiniz ses nedir?
Gürültü saydığım her ses...Ha bi de başka bir odadan bana ha bire bir şeyler anlatmaya çalışıp ,beni yoranların o yüksek frekanslı ve lakin anlaşılmaz sesleri...:))

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
Banka memuru olmak istemezdim.
8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
Siyasi davranabilmek isterdim .İlm-i siyasetten hiç anlamıyorum ne yazık ki ...:))
9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
Kendini ifade edebilmeyi her anlamda becerebilen biraz da pervasızca hayata tutunan biri olmak isterdim...
10. Nerede yaşamak isterdiniz?
İstanbul ...Şehrim benim .Sığamam ki başka bir kente ...:))
11. En önemli kusurunuz nedir?
Bağlanmaya göreyim bir şeye,kolaysa ayırın ...Vazgeçmeyi bilmiyorum.En çokta kendime dokunuyor bu işin ucu .
12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
Hımmm...Geceleri gündüz niyetine kullanmak ...:)))
13. Kahramanınız kim?
Tasavvuf büyükleri...Tek bir kahranmanım yok.Arı misali...:))
14. En çok kullandığınız küfür?
"Serseri" :)
15. Şu anki ruh haliniz nasıl?
Dostlarla beraberdim.Süper ötesi bir sekinet içindeyim.:))
16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
"Dostluk "yar" olup,"bar"olmamaktır.Gül-i gülzar olup,"har" olmamaktır..."

17. Mutluluk rüyanız nedir?
Kalbim ihlas ve aşkla doluyken ,Rabbe dönmek ve affedilmek ...

18. Sizce mutsuzluğun tanımı?
Teşekkür etmekten aciz ,egoist insanlarla birlikte olmak...
19. Nasıl ölmek isterdiniz?
Hiç beklemediğim bir anda ,manevi heyecanlarla dolu gönlümle Rabbime tam olarak döndüğüm bir anda şehit olmak isterdim.



20. Öldüğünüzde cennete giderseniz ALLAH 'ın size ne söylemesini istersiniz?
"Hoşgeldin...":)))

4 yorum:

Unknown dedi ki...

güzel cevaplar can...
Hoşgeldin nidalarıyla karşılaşman duasıyla...

Gülsüm Yıldırım dedi ki...

amin,ecmain inşallah Ablacım ...:)

cengaver dedi ki...

Önclikle bu icten cevaplar icin tesekkür ediyoruz.
Mimlemekle bir insani bu kadar yakindan taninabilecegini tahmin edemezdim, ilkini abheri ablamdan sonra asmer ablamdan simdide leyl ablamda sahit oluyorum :)

Gerci ablamizi iyi taniyoruz, bu yüzdende kücük bir dogrultma yapmak isterim :)

Kendileri dokuzuncu soruyu kismen isabetli cevaplamis ve demiski: Kendini ifade edebilmeyi her anlamda becerebilen...

Her zaman derim sair ruhlu ablam diye...

Bu sorulari böyle bir ruh haliyeti ile güzel cevaplamak herkesin yapabilecegi birsey degil derim, ve böylece kendini bence cokta güzel ifade

Yok yok, hem sair ruhlu hemde cok mütevazi ablam... :)

Gülsüm Yıldırım dedi ki...

Teşekkür ederim kardeşime ,sağolsun Cengaverimiz ...:))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© 2009Radyohilal | by TNB