20 Kasım 2010 Cumartesi

15.555. dinleyici Ömer_25

Sevgili dostlarım;
En son 12.345. kişi olan --gülsüm-- hediye aldığında Ömer gider gelir bir dahaki hediyeyi ben alacam derdi...

BAna her defasında "bundan sonra kaçıncı kişiye hediye var?" diye sorduğunda benim cevabım:" -Sürpriz söylememm sen gelmeye devam et.." olurdu..

Öyle bir an geldi ki baktım beni çağırıyor radyoda....
Geldim ne olduğunu sorduğumda bana toplam ziyaretçinin 15.555 olduğunu gösterdi..
Cidden şaşırdım ...nasıl da denk getirmişti:))
Evet cidden özel bir sayı olsun istiyordum ve buda özel bir sayıydı...

Vee Sevgili Ömer_25; 15. 555. kişi olarak radyohilal tarihine geçtin... Hediyen adresine postalandı... Umarım beğenirsin... Eşinle ömür boyu bizi hatırlarsınız..:)

Not: Bu arada hediyenin hazırlanması ve Ömere gönderilmesi konusunda çok önemli katkılarından dolayı *cengaver* ve eşi *belen* e çoook çok teşekkürler..:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© 2009Radyohilal | by TNB