14 Kasım 2010 Pazar

Mim..:))

Ben daha mimlenmeyi bilmiyomuşum..:)
Her başım sıkıştığında medet umduğum o satıra mimlenmek yazdığımda aldığım cevap ilginçti...
1-işaretlenmek, lekelenmek anlamındaki söz
2-hicbirsey yapılmamasına ragmen suclanmaya sebebiyet verecek durum..

Bu olmasa gerek aradığım... Bu sefer o malum satıra, bloglarda mimlenmek yazdım..:)
ve buldum..:))
Sevgili Abheri mimlemiş beni. O güzel bloğundan gelen bu isteğe nasıl karşı koyulur...
İşte cevaplarım..

1. En sevdiğiniz kelime?
Sevgili

2. Nefret ettiğiniz kelime?
Bi dakka!

3. Ne sizi heyecanlandırır?
Postacı..:)

4. Heyecanınızı ne öldürür?
Şikayet...

5. En sevdiğiniz ses nedir?
Sabahın seher vakti öten kuş sesleri birde üzerine hafiften deniz sesi...

6. Nefret ettiğiniz ses nedir?
Gece yarısı asfalttan hızla geçen arabaların çıldırtıcı sesi...


7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
İnsanlarla 8 saat boyunca direk temas halindeki memur..:)

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
Kafamdakileri hem resim hem yazı olarak kağıda dökme yetisi... (Hiç yok lafaramızda)

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
Kendimin 5-10 level atlamış hali olmak isterdim..:)
Şimdi aklım olsaydı, durumu yani... farklı bir kendim...

10. Nerede yaşamak isterdiniz?
Sanırım fazla düşünmeden cevap verebilirm...Samsun'da kesin..:)

11. En önemli kusurunuz nedir?
DAğınıklığım..:)

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
Önceden olacakları tahmin edip, olduğunda da ben sana demiştiiim. tarzında bakmak.:))

13. Kahramanınız kim?
CAillonun annesi...Evet evet kesin o..:)

14. En çok kullandığınız küfür?
kuş..:) iltifat gibi göründüğüne bakmayın.:P

15. Şu anki ruh haliniz nasıl?
Bayram üstü... Şen..:)

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Yokluğun hiçbirşeyi değiştirmiyorsa , varlığını gözden geçir...:)

17. Mutluluk rüyanız nedir?
O'nunla umreye gitmek..

18. Sizce mutsuzluğun tanımı?
iç huzursuzluğu, içimizde kalmış asla sebebsiz olmayan; zamanında dile getirilmediği için bastırılmış duyguların isyanı...Diğerleri şartlar farklı olunca geçer ama bu bi türlü geçmez..:)

19. Nasıl ölmek isterdiniz?
3 gün yatak 4. gün toprak derdi Annenannem (ruhuna fatiha)
ve İman üzre

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz ALLAH 'ın size ne söylemesini istersiniz?
SAna sevdiklerini getirdim ey kulum...:)

şimdi ben kimi mimleyeyim..:)
farklı bir şey yapayım bir bu blogtan birini mimleyeyim..YA leyl
Birde Ademin öteberilerini..:)

3 yorum:

Butimar dedi ki...

Çok samimi ve içten cevaplar.Özellikle mimin anlamını aradığınız kısım çok hoş..Şimdiden iyi bayramlar radyohilal...

abherî dedi ki...

Çok keyifli cevaplardı sevgili asmer :)

Beni kırmayıp cevapladığın için çok teşekkür ederim ve hayat felsefeni de ayrıca çok beğendim...

Hayırlı, huzurlu bir bayram dilerim sevdiklerinle birlikte...

Selam ve dua ile...

Unknown dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar...
Her şeyde bir hayır vardır mış ya... Bende bu mim sayesinde Ruh ve Mana ve devletnur tanımış oldum...
Bende size teşekkür ediyorum arkdaşlar hayata kendi bakış açınızı hediye ettiğiniz bloglarınız için...

keyifliydi soruları cevaplamak da bayram üstü olduğundan mıdır nedir hani pas attıklarımdan ses seda yoktur..:))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© 2009Radyohilal | by TNB