20 Kasım 2010 Cumartesi

Bir Güzel İş



Merhaba arkadaşlar..

Bazen rabbimin bizleri burada toplamasının bir sebebi olduğunu düşünürüm..

Cidden hepiniz nev'i şahsına münhasır özel kişilersiniz ve Rabbim bizi herhangi bir sebeble burada buluşturdu..

Belki az kişiyiz.. ama bu durumda bile birlik olup neler yapabileceğimiz hakkında bir süredir düşünüyorum...

Yapmak istediğim faydalı ve bir o kadar da kalıcı bir şey olmasıydı...

Bu konuda gerçekten çok güzel çalışmalar yapan IHH dan destek aldım..

Lütfen burada bulunan linke tıklayın ve yapmak istediğim hakkında ayrıntılı bilgi edinin..

Ben de kısaca anlatmaya çalışayım..

* IHH biliyosunuz ki yıllardır dünya da dil din ırk ayrımı gözetmeksizin yardıma muhtaç insanların yanında bir gönüllü yardım kuruluşu...

*Ben kurban ve yardımlarda her zaman güvendiğim yardım kurumların başında gelir.

*Çok farklı hizmetleri var

*Ama beni en çok etkileyen iki projesi var...

*Bir tanesi "Elini tutmazsan adı yetim kalır " sloganıyla başlatılan ve Sevgili Peygamberimizin hadislerinde bize emanet ettiğinden yola çıkılarak kutsal emanetler olarak adlandırılan yetimlerin bakılması projesi... ki burada dünyanın her yerindeki yetimleri aylık 70 lirayla kardeş ediniyorsunuz...ve o yetimin kim olduğunu biliyosunuz...

*Bir diğer proje ise "Siz görürseniz onlar da görecek projesi" . Bu da iklim şartlarından dolayı özellikle ekvatora yakın ülkelerde görülen katarak hastalığı yüzünden insanlar görme melekelerini kaybediyorlar.

*Sadece 120 lira karşılığında Gönüllü doktorlar tarafından yapılan ameliyatlar sayesinde bir insan Tekrar görebilecek..Bu bir çocuk veya bir yaşlı olabilir...

*Bir insanı tekrar aydınlığa kavuşturma fikri beni çok heyecanlandırıyor..

*Burada belki 120 lirayı birden veremeyiz ..Ama hepimiz çok az miktarda paralarla kaç kişiyi gün ışığına kavuşturabiliriz...

*Şimdi bayram arefesi ben öncelikle bir yetimi giydirmek .. bir kişiyide gün ışığına kavuşturmak için hedef koydum önüme...

*Ne dersiniz...
Toplam 190 lira yapıyor bu ikisi..
Bu projeye destek çıkacak güzel yürekler arıyorum...
Ki bayramda en azından
bir yetimin yüzü gülsün
bir Can'nın gözü görsün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© 2009Radyohilal | by TNB