4 Mart 2010 Perşembe

Doğum Günü

Yeni Dostlukların Penceresi :Radyohilal...

9 yorum:

Unknown dedi ki...

muhteşem olmuş...
Gül..
RAdyonun RAdyohilal olmasında senin payın ne kadar büyük biliyosun..
video muhteşm olmuş..müzik, metin ve seslendirme..
ve içten duygular
sağolasın can
sen ve diğer dinleyiciler...
dediğin gibi mekansız, baki sevgilerle nice yılalra inşallah

Gülsüm Yıldırım dedi ki...

nice yıllara baki dostluklar umuduyla ...:))

blackrose dedi ki...

abla mükemmel kelimesi sanırım çok basit kalır bu seslendirme video ve en önemlisi duygularının karşılığında.. keşke bende senin gibi bu denli güzel ifade edebilseydim duygularımı.. Yüzün kadar,sesin kadar güzel o yüreğine sağlık...


Radyohilal.. İyiki varsın.. İyiki tanıştım seninle.. Senin vesilenle dost edindim.. Teşekkür ederim.. hep beraber nice yıllara..

Asmer annem sen olmasan bu radyo olmazdı en başta sana ve büyük katkılarından dolayı ya leyl ablama artı djlik yapan tüm arkadaşlarıma ve kesinlikle olmazsa olmaz müşterilerimiz:) dinleyicilerimize şahsım adına çoook ama çook teşekkür ederim..

SİZLER BİRER İNCİSİNİZ RADYOHİLAL İSE İNCİLERİ TOPLAYAN İSTİRİDYE..

leli dedi ki...

radyo doğum günü kutlaması ancak bukadar güzel olabilir .tabi eğer radyon bu kadar güzelse . evet gül benim duygularımada tercüman olmuşsun bu video ile .abartı değil ama ben şu son bir yılda kendimi tanıyamıyorum.hayali ufkuma bir lila renkli pencere açtım .Rabbimden diliyorum ki bu radyo ile geçireceğim hayırlı yıllar ve hayırlı dostluklaaar nasip etsin.ve bu radyo lezzetine herkez nail olsun...nice baraber kutlamalara....

cengaver dedi ki...

demistin bana süprizim var diye..
bugün asmer ablam beni buraya yönlendirince
olanlar oldu...

Uzun zamandir Hilal Radyo dinleyicisi
olmamama ragmen, mutluyum
o incecik dalda banada yer verdiginiz icin,
o sicacikk yuvanin gölgesinde banada yer ayirdiginiz icin,
tesekkürü bir borc bilirim sizlere...

Yüreklerinde hala adalete, merhamete ve sevgiye dair kipirtilari olanlara, bir bulusma noktasi
olsun Radyo Hilal..

dua ile

kardesiniz Cengaver...

Gülsüm Yıldırım dedi ki...

tüm iyi niyet ve dualarınıza amin diyorum...bu çok güzel bir şey ..Aynı hissiyatta buluşmak ...hepinizi çok seviyorum ...:))

nisasu dedi ki...

Seni çok seviyorum..Can dostum...Asmer ablam,senin ve akabinde diğer arkadaşlarımın doğum günü kutlu olsun..Radyomuzla başka bir sayfa açtık hayatımızda her ne kadar sizin kadar hizmet edemesemde gönülden takipçiniz ve destekçinizim...
Rabbim hep hayr da buluştursun gözlerimizi gönülllerimizi...yürekten becerinle ellerinin ucundan damlayan bu güzel video ve seslendirmen içinde ayrıyeten teşekkürler canım....
Radyohilal ile nice mutlu senelere dostlar...

nisasu dedi ki...

geç oldu ama temiz oldu sanırsam :S :))

Gülsüm Yıldırım dedi ki...

can dostum ...kesinlikle temiz olmuş ..ellerine sağlık ...:)))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© 2009Radyohilal | by TNB