22 Mart 2010 Pazartesi

12345...:)






Sevgili arkadaşlar radyomuzun 1. yılını 4 martta kutlamıştık....

Ben sayıları severim geçen bir baktım 1 yılda radyoya giren kişi sayısı 123oo olmuş... O gün 12 bin 345 inci kişiye radyomuzu hatırlacak bir hediye vermek istedim... Ve o gün bugündür bekliyorum:) .. Bugün Radyomuza giren 12345(onikibin üçyüzkırkbeşinci:) inci kişi DJ :gülsüm: oldu... Bu heyecanı onunla yaşadık... Sevgili Gülsüm'ü nam-ı diğer Ceb Gülsüm' ümüzü tebrik ediyorum...

hep beraber nice günlere inşallah..:)

2 yorum:

gülsüm dedi ki...

canım ablam ya..
Gerçekten cok farklı bir heycan oldu benim icin bu duyguyu yasattigin icin sana cook tesekkür ediyorum.Rabbim razi olsun..

Gülsüm Yıldırım dedi ki...

cebimmmmmmmmmmmm!hediyeni görcez demi...:)güle güle kullan hediyeni ...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© 2009Radyohilal | by TNB