8 Mayıs 2010 Cumartesi

Basit Cümleler!..



Basit cümleler kuruyorum şimdilerde
Depdebeden uzak
Gösterişsiz...

Her zamankinden daha sade
"Bir geliyorum" kadar yakın
"Bir gidiyorum" kadar uzak mesela
Tam tersi olduğu zamanlarda var muhakkak

Basit cümleler
Ama asla değil alçak
En az;
"Bir bardak çay alır mısın" sorusu kadar sıcak

"Bugün yorgunum" diyorum mesela
Bunu söylüyorsam sahiden yorgun olduğumdan
"Gece çökmüş bile gökyüzüne" diyorum sonra
Gece dediysem, en karasından

Eğer "bugün nasılsın" diye sorarsam sana
Laf olsun diye değildir bu da,
Bu nasıl olduğunla gerçekten alakadar olduğumdan
Biliyorum sana göre basit şeyler bunlar

Ama alfabem karmaşaya kapalı şu ara
Basit cümleler diyorum sana

"S e n i S e v i y o r u m" gibi mesela
Dile basit belki
Yüreğe ağır ama...

2 yorum:

Gülsüm Yıldırım dedi ki...

çok güzel bir paylaşım canım ...not book ham etti onu ...:))

gülsüm dedi ki...

canı sağolasun not book un:))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© 2009Radyohilal | by TNB