26 Nisan 2010 Pazartesi

Baki Olan Dostluklara...


"Dostluk cennetin kapısına kadar gelip ,dostuna "buyur..."diyebilmektir ...dua niyetine ..."


ellerini koy ellerimin üstüne ...
gözlerinle buluşunca gözlerim
kıyamete göğüs gerecek yüreğimiz ...
kırmızı güller değsin şakağına
akların şebnem olsun
o gülün yanağına ..
ve sonra aç kollarını.. yudum yudum tat aşkı...
mahşeri beklerken ayakta ,kanter...
gülümse bana ...
bekle sonra ...sakın girme kapıdan ..
gelmemi bekle...
uzun sürerse hesabım ...
"o olmazsa olmaz "de...Yüce rabbe...
"o olmazsa girmem, Rabbim cennetine ..."
merhametin merhameti coşturacak o gün ..
ve gülümseyecek bize
mahşerin sahibi ,tek varisi dünyanın ...
ellerini koy ellerime dostum ...
gözlerinle buluşunca gözlerim
kıyamete göğüs gerecek yüreğimiz ..
kırmızı güller değsin şakağına..
akların şebnem olsun ..
o gülün yanağına ... 26 nisan 2010 pazartesi ...ya leyl...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

"Dostluk cennetin kapısına kadar gelip ,dostuna "buyur..."diyebilmektir ...dua niyetine ..."

:)
çok güzel can
böyle dostluklara inşallah...

ellerini koy ellerime dostum ...
gözlerinle buluşunca gözlerim
kıyamete göğüs gerecek yüreğimiz

ebedi dosluklara... sevgiye

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© 2009Radyohilal | by TNB